بلوغ نوجوانان

راهنمای خرید پلاس اکسترا پلی استیشن؛ مزیت خرید پلاس اکسترا چیست؟

اگر می‌خواهید چند بازی PS5 و PS4 را به بسته اصلی PS Plus خود اضافه کنید، PS Plus Extra مناسب شماست. این بسته اساساً خدمات از قبل موجود PS Plus و PS Now را در زیر یک سقف ترکیب می‌کند. گفته می‌شود کاتالوگ و آرشیو پلاس اکسترا تا 400 بازی PS5 و PS4 می‌رسد. همه بازی‌ها قابل دانلود خواهند بود.

در زمان عرضه، این مجموعه شامل Death Stranding، God of War، Marvel’s Spider-Man، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Mortal Kombat 11 و Returnal و بسیاری دیگر خواهد بود. اگر قصد خرید پلاس اکسترا پلی استیشن را دارید حتماً قبل از هر اقدامی نکات و راهنمای خرید پلاس اکسترا پلی استیشن را با دقت مطالعه نمایید.

لایه‌های مختلف سرویس پلی استیشن پلاس چیست؟ آشنایی با انواع لایه‌های سرویس پلی استیشن پلاس

لایه اول سرویس پلی استیشن پلاس، همان پلاس معمولی است که با نام جدید اشتراک پلاس Essential شناخته می‌شود. این لایه نسبت به دو لایه دیگر ارزان‌تر است و قابلیت‌های کمتری نیز دارد. مهم‌ترین مزیت و ویژگی این لایه دسترسی به مولتی پلیر آنلاین بازی‌ها، دسترسی به حداقل 2 بازی ماهیانه و دسترسی به بازی‌های کالکشن پلاس است.

لایه دوم سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا نام‌گذاری شده است. در لایه PS Plus Extra شما علاوه بر دسترسی به ویژگی‌های اشتراک پلاس معمولی به حدود 400 بازی کنسول PS4 و PS5 نیز دسترسی دارید.

لایه سوم سرویس پلی استیشن پلاس نسبت به دو مورد اول گران‌تر است. همچنین این لایه محدودیتی ندارد و با نام اشتراک پلاس Premium/Deluxe شناخته می‌شود. در این لایه شما علاوه بر اینکه دسترسی به ویژگی‌های لایه‌های Essential و PS Plus Extra به کالکشن بازی‌های قدیمی کنسول‌های PS3، PS2، PS1 و PSP نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین چند ساعت به طور آزمایشی می‌توانید بازی‌های جدید را تجربه کنید. جهت خرید اشتراک‌های مختلف سرویس پلی استیشن پلاس و خرید اکانت قانونی ps5، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت پارس کنسول مراجعه نمایید.

مزیت خرید پلاس اکسترا پلی استیشن چیست؟

پلاس اکسترا پلی استیشن شامل تمام مزایای PS Plus Essential و PS Plus Extra از جمله عناوین قابل دانلود PS4/PS5 است. قبل از خرید پلاس اکسترا پلی استیشن توجه داشته باشید که شرکت سونی  به‌صورت یک ماهه، سه ماهه و دوازده ماهه اشتراک آن را ارائه می‌دهد. شما عزیزان در کنار خرید اکانت قانونی اف سی 24 و پلاس اکسترا می‌توانید از این بازی لذت زیادی ببرید. در ادامه مزیت خرید پلاس اکسترا پلی استیشن را بررسی می‌کنیم.

1- بازی‌های کلاسیک؛ دسترسی به کتابخانه‌ای از بازی‌ها برای دانلود

اعضای سطح ممتاز اشتراک پلاس اکسترا پلی استیشن به یک کتابخانه اضافی از بازی‌های کلاسیک PS3، PS2، PlayStation و PSP دسترسی پیدا می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید به 20 بازی فوق‌العاده از نسل پیشین دسترسی داشته باشید که بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم برای اینکه از بازی‌های مختلف لذت ببرید مثلاً بازی کال آف دیوتی علاوه بر تهیه پلاس اکسترا، نسبت به خرید اکانت قانونی کال آف دیوتی نیز اقدام نمایید.

2- بازی ابری؛ تجربه بازی بدون نیاز به دانلود

بازی‌های ارائه شده در Extra نیز از طریق پخش ابری برای اعضای Premium در دسترس هستند. این بدان معناست که برای بازی نیازی به دانلود آن‌ها نخواهید داشت. این سرویس از فناوری PS Now سونی استفاده می‌کند و اکنون در PS Plus ادغام شده است. پس از اینکه پلی استیشن فناوری خود را در اواسط سال 2023 ارتقا داد؛ بازی‌های PS5 در فضای ابری قرار گرفتند.

3- تخفیف‌های شگفت‌انگیز؛ برخورداری از بازی‌های ارزان‌تر

در فروشگاه پلی استیشن معمولاً هر چند وقت یکبار برای کسانی که اشتراک پلاس اکسترا پلی استیشن دارند تخفیف‌هایی ویژه در نظر گرفته می‌شود. بیشتر این تخفیف‌ها بر روی بازی‌ها و dlcها اعمال می‌شود. مثلاً فرض کنید شما یک اشتراک پلی استیشن پلاس Extra دارید و هر چند وقت، حدود 5 تا 50 درصد تخفیف بر روی یک‌سری بازی‌های مخصوص می‌توانید دریافت کنید.

ظرفیت‌های مختلف پلاس اکسترا پلی استیشن؛ مهم‌ترین نکته راهنمای خرید پلاس اکسترا پلی استیشن

هر ظرفیت از اشتراک پلاس اکسترا پلی استیشن، ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. انتخاب هر ظرفیت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اولین ظرفیت پلاس اکسترا، ظرفیت کامل است. شما عزیزان ابتدا اکانت شخصی خود را به پشتیبانی سایت مورد نظر خود ارسال می‌کنید. سپس اشتراک کامل پلی استیشن پلاس اکسترا بر روی اکانت شخصی شما خریداری می‌شود.

دومین ظرفیت پلی استیشن پلاس اکسترا به شما اجازه می‌دهد تا انواع بازی‌ها را به صورت آنلاین و آفلاین اجرا کنید. شما عزیزان با استفاده از اکانتی که به وسیله آن برای شما اشتراک پلاس اکسترا خریداری شده در کنسول خود لاگین و اکتیو می‌شوید. در این ظرفیت باید بازی‌های مورد نظر خود را ابتدا دانلود و بعد اجرا نمایید. توجه داشته باشید که دانلودها و تروفی‌ها بر روی اکانت اصلی شما ذخیره می‌شود.

ظرفیت 3 اشتراک به شما امکان می‌دهد اکانتی که توسط پشتیبانی سایت ساخته شده و از قبل اشتراک پلاس Extra روی آن خریداری شده است را استفاده کنید. شما با این اکانت در کنسول خود لاگین و بازی‌ها را اجرا می‌کنید. تروفی و سیو در این ظرفیت بر روی اکانتی ذخیره می‌شوند که بازی را اجرا می‌کنید و این ظرفیت فقط به صورت آنلاین است.

از کجا پلاس اکسترا پلی استیشن خریداری کنیم؟ پیشنهاد ما پارس کنسول است

از زمانی که سونی به بازار رقابتی فروش اشتراک‌ها وارد شد طرف‌داران زیادی را به خود جذب کرد. این شرکت با ارائه بازی‌های رایگان، تخفیف‌های شگفت‌انگیز و فضای ابری تعداد مشتریان خود را افزایش داده است. هنگام خرید توجه داشته باشید که خرید پلاس اکسترا، بیشتر برای گیمرهایی مناسب است که به بازی‌های آنلاین علاقه دارند و نیازی به هزینه‌های اضافی برای دسترسی به فهرست بازی‌های رایگان اکسترا و پریمیوم ندارند.

متأسفانه، امکان تهیه‌ پلاس Extra به صورت غیرقانونی و هکی در ایران نیز امکان‌پذیر است، اما این روش با خطرات زیادی همراه است. به همین علت، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از طریق شرکت معتبری مانند پارس کنسول اقدام نمایید. تیم پشتیبانی پارس کنسول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خدمت شما عزیزان هستند تا بتوانند به درستی شما را هدایت و راهنمای خرید پلاس اکسترا پلی استیشن را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

تحویل فوری اکانت و قیمت بهتر محصولات گیمینگ نسبت به بازار موجود از ویژگی‌های برجسته پارس کنسول است. برای دریافت مشاوره تخصصی و فنی می‌توانید با شماره‌های 02191309012 و 09020021581 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

مهم‌ترین مزیت‌های خرید پلاس اکسترا پلی استیشن چیست؟

دسترسی به یک مجموعه غنی از بیش از 400 بازی مورد علاقه گیمرها، قابلیت انتقال اطلاعات ذخیره‌سازی شده به فضای ابری و دسترسی به قسمت بازی چند نفره آنلاین از جمله مهمترین مزیت‌های خرید پلاس اکسترا پلی استیشن هستند.

نکات مهم در خرید پلاس اکسترا پلی استیشن چیست؟

دقت داشته باشید که نوسان قیمت ارز باعث متغیر بودن قیمت‌های خرید پلاس اکسترا پلی استیشن می‌شود. در هنگام خرید حتماً اکانت‌های قانونی و اورجینال تهیه نمایید. اکانت‌ها و پلاس اکستراهایی را تهیه نمایید که دارای گارانتی و پشتیبانی باشند.

بهترین بازی‌های PS Plus Extra کدام‌اند؟

بازی‌های روح شیطان، Bloodborne، Death Stranding: Director’s Cut، Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Horizon Forbidden West از جمله بازی‌های معروف پلاس اکسترا پلی استیشن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا